25 august 2007

me. I. myself.

ih, altså. Ella:)

1. jeg er så psykisk stærkt et monster, at det er helt uhyggeligt.

2. jeg er så fysisk stærkt et monster, at det er helt uhyggeligt.

3. jeg har så svage muskelkræfter i arme og fingre, at jeg får m/k-venner for livet, der kan hjælpe mig med at åbne et glas rødbeder.

4. jeg kender mig selv så godt med alderen, at mine omgivelser også ved, hvem jeg er.

5. jeg er ikke bange for noget, så længe jeg kan handle.

6. jeg fortæller til stadighed dem jeg elsker, at jeg elsker dem.

7. jeg har en finurlig hjerne og har lært at bruge den.

8. jeg er oftest til stede. jeg har lært at leve i nuet.

9. jeg forstår at begejstres.

10. jeg kan sige ja tak. og nej tak.

det er faktisk en fed øvelse.
tag den!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Halleluja Sister!

Regitze sagde ...

jæhr:) vi snyder ud af samme skaft, sister.

Liselotte sagde ...

Åh ja. Det' dig! :-)

Ella sagde ...

Det er så fuldstændig dig, Regitze :-)

Regitze sagde ...

mange tak, Liselotte og Ella. jeg tror, det er sådan en lille lap, der kan være rar at tage frem og kigge på en gang imellem:)

Anonym sagde ...

Det er smukt og dejligt :-) ... måske bortset fra det med rødbederne?