17 august 2007

de red mod vest # 2

alle uundværlige miniaturer står på spring.
næskaffe, udødelig mælk, lys med låg, sukkerknalder, ostekugler, rugkiks, veneziansk teltfejekost, tøjklemmer, vaskedit og vaskedut. og det.

listerne er printet.
tak til krak.
og tusind tak til Gitten Gas, min smukkeste og hotteste coolie, og til Liza for at navigere os til det ypperligste ved henholdsvis Mossø og Djursland.

husspasseren er hjemme, kattebetvingeren Coma tager over, hvor andre giver fortabt. Misse kan være sikker på sin daglige liggen i arm, og der er nogen, der sender en sms for Mads, når det skal være.

og så er det, jeg sidder og tænker.
øjs. jeg glæder mig.

11 kommentarer:

Sifka sagde ...

Rigtig, rigtig god tur med mange oplevelser af de gode især :)

Suzy Q sagde ...

Gør det så. Tag af sted og hav det hede hule hyggeligt :)

Anonym sagde ...

God tur! Der er ikke noget som at vågne op i et telt: "Det mærk's man lever".

Anonym sagde ...

Ja rigtig god tur Regitze - og så forventer vi en fyldig rapport, når du kommer hjem ;-)

Anonym sagde ...

Huske at give Irene et ordentligt Fur fra mig!

Anonym sagde ...

- og e'et må du gøre med hvad du vil!

Anonym sagde ...

Fruen og Hr. C, kør dejligt og hyggeligt og så ses vi ...

Uffedaåsse da ... Engang på året kommer jeg om til dig, så skal du få Fur ja!

Anonym sagde ...

Kom glad - hvis du tør!

Lene sagde ...

hyg jer :-)

Anonym sagde ...

Jeg skal hilse og sige at Mads var en sulten kat, da han endelig fandt hjem 8O)

Regitze sagde ...

Sifka:) Suzy Q:) Brorsan :)Madame og Lene :) det har været en DARJLIG tur. jeg sidder lige og lader op til denne hersens fyldige oplevelseshyggeteltopvågningsrapport.
Uffe - hun nåede sq at tage en selv. og hun mener, hvad hun siger. oho!
Comakim - har jeg fortalt dig fornyligt, at jeg synes, du er en skat?