08 august 2007

05.05. - 08.08.

mine damer og herrer.


de lyse nætters tid er forbi.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

De mørke er nu heller ikke at foragte, hvar?

Anonym sagde ...

Når det stadig er lune af slagsen, så giver det bare hyggen udendørs en ekstra dimension.

Men en tanke værd at det nu mærkbart går mod mørkere tider.

Lene sagde ...

Er det nu vi skal tænke på juleting ;-) jeg elsker Danmarks forskellige årstider, men i år er de lyse nætter ikke rigtig blevet udnyttet.

Anonym sagde ...

Helt skønt billede Regitze...

Anonym sagde ...

Halleluja!

Jeg er som bekendt en meget lyssky person og bryder mig derfor ikke meget om lyse nætter.

Derfor er det en stor glæde for mig, når vi hvert år når august med varme og mørke nætter. Det er min yndlingscombo!

:-)

Anonym sagde ...

Nu går vi ind i tiden med de lilla-røde solnedgange der eksploderer over volden. Når vi når til d. 21 dec. kan vi så sige: "yes,- nu vender det igen"

capac sagde ...

Godt vi har en stavlygte!

Ella sagde ...

Jeg holder af de lyse nætter - jeg vil ha' dem igen i en fart!

Regitze sagde ...

når det er lunt og vindstille og der er lanterner, lampetter, tæpper og puder indenfor rækkevidde er det hyggeligt og i orden med mig at lave en lille lysboble. det synes myggene også.

sensommeren kan jo vare lææænge endnu. og solnedgangene skal til at tage kegler, som du siger Brorsan.

Unknown sagde ...

ha.. syntes sku slet ikke de har været der endnu.. De lyse nætter.. næææ . . .. . hvor?

Anonym sagde ...

Nej de er da ej, Regitze! De kommer igen engang til maj.. ikke?

Regitze sagde ...

ja ok, Pedrsen tm - siden efter maj så vi måske ikke så meget til dem..
ja ok, Acq.. de kommer igen 5. maj 2008.