10 juli 2006

samarbejde med en sommerfugl



jeg gik frem og tilbage og ordnede ting. i græsset var en lille uro, der viste sig at være en sommerfugl der løb i cirkel med bagbundne vinger. først tænkte jeg på silkekokoner og naturens vidundere. så så jeg, at det var en voksen, som var indsmurt i edderkoppespind.

sammen med en lille pind fik sommerfuglen og jeg fjernet spindet, så den kunne fistre videre i sit liv.

og så synes jeg, det endeligt lykkedes mig at få et billede af Misse.




før hun spiste sommerfuglen.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Well done - begge dele!

Anonym sagde ...

tak, Uffe:)
Misse har udnævnt sig selv til vores lokale ugle.

Anonym sagde ...

Havepantere er hyggespredere :-)

Anonym sagde ...

Der var hun jo Regitze - udtryksfulde øjne - hun er dejlig :-)

Anonym sagde ...

Hun er bare skøn :-)

Anonym sagde ...

tak:) hun labber jeres ord i sig.