01 juli 2006

godmorgen

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nåhhhhh hvor er de smukke - jeg bliver helt blød om hjertet Regitze. Sikke kloge og kære øjne han har :-)

Pragtfuldt billede!

Anonym sagde ...

Åh, hvor er de dejlige!
Der er lidt Grækermis over ham den røde ;-)

susling sagde ...

Hei har du tænkt dig at lægge os ned med nulret lækkerhed? Ku' næsten få mig til at ekspedere mine eksisterende fruer et vist sted hen...ikke mindst fordi den ene i går skrabede et hjørne af et tæppe til side (pænt af den i øvrigt) og satte sig midt på entregulvet og sked tyndt. Ok nuttet, hvis det er killiger...meeen....

med kattelig hilsen

Anonym sagde ...

OK-OK-så ... De-er-søde-nu-har-jeg-sagt-det-og-jeg-siger- det-ikke-igen-for-jeg-har-altså-et-umådeligt anstrengt-forhold-til-den-slags-kræ-OK!

Regitze sagde ...

ja, Ella, de er ikke totalt tabt bag af en vogn, de to!
og rød grækermis:) den tar vi til os.
Susling.. det er ligesom med alt andet; det er fortrængning der får verden til at bestå. både C og jeg har tørret lort og bræk op efter adskillige katte; lige nu er jeg er i den del af fasen, hvor det gode engelske ord side effect gir mening:))

I know, Irenschen. lille fodende, lille fodende lille fodende i sengen. hvis er du? hvis er du?

mcthete sagde ...

replica bags paypal replica bags from korea replica bags lv