02 juli 2006

postkortene på bordet


kære Farmers Yngste og mor Rosine og alle I andre!

vi har det ok. vi får noget ok mad, det smager ligesom det derhjemme, vi får noget ok mælk - og når vi er ude og lege, kommer der somme tider drinks ud - og vi har nogle ok steder at sove.

vi måtte komme ud og lege allerede igår, og her er nogle ok ting at lege med. vi har også en bæk, som vi skal ha fanget.


Misse faldt i dammen idag, hun troede man ku gå på den, men Regitze tørrede hende. Mads faldt IKKE i vandet, han viste bare de voksne to gange hvor Misse var kommet galt afsted.
vores have er ok stor, der er rigtigt mange fugle. endnu. der er også mange gemmesteder, og Mads er en pivskid, der helst vil ha en voksen med, når vi leger lidt væk fra huset.

kærlig hilsen
Mads og Misse

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er fuldstændig forgabt i Mads, han har det frækkeste ansigt :-)

Regitze sagde ...

ja, han er pragtfuld, Ella. er Mille steriliseret? hehe.

derudover er Misse også umådeligt lækker og karakterfuld, store brune øjne, underfundigt smil og kælne natur. hun må bare indtil videre nøjes med status som sorte klat når jeg fotograferer hende - indtil jeg finder ud af at fange hende korrekt på linsen.

Anonym sagde ...

Det er hun ;-) ellers havde det været det oplagte par, hvis man altså gik ind for tvangsægteskaber :-)

Jeg kan sagtens se at Misse er aldeles dejlig, som hun ligger der og kigger i transportkassen - flere billeder af de små - imødeses med forventning i øjnene :-)

Anonym sagde ...

Miv!!
Hvor er de "søøøøte" ;-)

Anonym sagde ...

Tillykke til dig og C med, at I nu er blevet hele mennesker.

Husker I at give dem hovedbundsmassage mindst to gange om dagen?

Anonym sagde ...

åårrrhh..... hold såå kææft Uffe

/C

Anonym sagde ...

Jeg mener det sgu da, C!

Regitze sagde ...

det er jo hovedbundsmassage, det er. jeg havde ikke noget ord for det, jeg troede vi nullede. men massage ja:)