22 juli 2006

helan och halvan går


det er skønno at leve i nuet. elverpigerne strutter med skørterne, Claus står nystrøget og vender ky' på grillen, Missen vasker sig i bækken og Madsen går og venter på sin tudse.
og så gik det op for mig at vi skal på ferie i næste uge.
panik.
hvem skal passe katte. hvem skal bygge hus.

på onsdag skal vi til Gränsö slot.

Gränsö er en lille ø udenfor Västervik i Kalmar lan på vej mod Stockholm, en 3-400 km op ad den svenske østkyst.
på sådan en lille ø i skærgården bor der en kulled greve som kan li motorcykler. og kan li dem så godt at han smækker dørene op for et logistisk velbearbejdet og på alle faconer elegant motorcykelfestivalstræf hver år i juli.
musik, boder (er der nogle, der skal ha et par lädermössor med)?, restauranter.
vi blir en 4-5tusinde og teltpladserne er planlagt på forhånd i vifter omkring slottet.

jamen jamen. rock'n'roll. og Ulf Lundell og hans öppna landskap.

6 kommentarer:

Farmer sagde ...

Amåha min Yamaha igen.
For pokker hvor får jeg lyst til at få mototcykel igen, når jeg læser dit indlæg.
Go' tur. I finder nok en fodermester til kattene og bygningen står garanteret klar til fortsættelse, når i kommer tilbage.

Regitze sagde ...

du må ha to yamahaer, Farmer. en her og en i Polen. det må være et fantastisk land at tulle rundt i. jeg ville gerne se de vilde heste og bisonerne.

Anonym sagde ...

Tag mig mææhhhh!

Anonym sagde ...

Jeg ville ellers gerne have været kattesitter, øv for afstanden

Farmer sagde ...

Polen er ubeskriveligt smukt.
Man skal bare, som stort set alle andre steder i verden, holde sig væk fra byerne.
Ja, een hvert sted. Optimalt.
Vi skal vist lige have en høst eller to af en anden kaliber end den forestående førend Nykredit fatter tingenes rette sammenhæng igen.
Men så er der jo tid til at drømme imens.

Anonym sagde ...

Jeg håber dit indre åbne landskabs hestekræfter forbliver!