08 maj 2007

hasta la vista

Christian Braad Thomsen var også begejstret for Fassbinder. under optagelserne til Berliner Alexanderplatz stod CBT en formiddag sammen med hundreder af udklædte statister og gamle køretøjer i det til formålet afspærrede område og ventede på at Fassbinder skulle komme og dirigere.
da der var gået nogle timer, gik Christian ned på den knejpe hvor mesteren yndede at hænge ud. han trådte ind ad døren, og i halvmørket skimtede han silhuetten af Fassbinder, der sad ved baren med et glas og netop sagde, henvendt til servitricen: kender du de dage, hvor man ikke giiider gå på arbejde.


sådan har Misse og jeg det også i dag.

hvem gider at gå helt ud til bilen og blive våd i håret. tilgengæld ved jeg, at Farmer er glad, hvis han også får del i de tunge dråber.
og jeg ved, at fra i morgen tidlig og til den 14. har jeg stort set kun fri når jeg sover.

hvis jeg kan snige mig til det, vil der indløbe en lille rapport hist og pist fra amerikanernes Mallorca.
jeg tager hjem den 14. og kommer hjem den 15. skat. den 15. den 15.

12 kommentarer:

Lene sagde ...

god tur Regitze, jeg er imponeret over din rejseaktivitet, men det bliver vel også hverdag ;-)

Suzy Q sagde ...

God tur - sikke forfløjen du er! :)
Men d. 15. er liiiige om lidt.

Anonym sagde ...

Rigtig god tur Regitze - vi hører gerne om oplevelserne, de plejer at være mange :-)

Anonym sagde ...

¡Hasta luego!

Liselotte sagde ...

Udlængsel bemægtiger mig... *suk*

Jeg ved, at du får en fantastisk tur. Jeg ved det er arbejde. Jeg ved, at du gerne deler alligevel, så jeg ønsker god tur og glæder mig til nyt :-)

Dana Watsham sagde ...

Brede vinger over atlanten - ha' en god og ikke for stressende tur. Der skal OGSÅ være plads til daiquiris og god mad!

Anonym sagde ...

Øihhh, så bliver der langt mellem dine indlæg igen :-(
Aj, god tur Regitze, kommer blot til at savne dine indlæg ('s regelmæssighed). Men glæder mig til dem der kommer.
Ha' det fantastisk.

Regitze sagde ...

tak for alle gode hilsener:)

Anonym sagde ...

Skal vi andre så til at passe på Claus igen??? 8O)

Anonym sagde ...

Ja, stråler som en regnbyge!

18 mm. i DK og 20 mm. i PL. Så kan vi igen!

Undskyld. Jeg har stadig bøvl med Blogger-visningsnavn mv.

Regitze sagde ...

jeg ved, du passer godt på ham, Coma:)

sådan skal det være, Farmer. ned med det.
jeg beklager det her navnevisningshalløj. det er voldsomt ugæstfrit.

Anonym sagde ...

fear of god essentials
golden goose outlet
off white clothing