11 maj 2007

god nat

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lige noget for en fodfeteist ;OP

Anonym sagde ...

Hey ser farverigt ud men hvad blev der af den fine røde neglealk på dine fødder her på gonat billedet vil den opmærksomme læser da gerne vide...hmmm

håber du får en god tur

Bolette eller har rettere sagt

Anonym sagde ...

Uhhlahlaah!

Regitze sagde ...

Coma.. det er mine brudesko, vi taler om:)
jamen, Bolette. neglene er nylonmaskeret. vi var dressed to kild. tak! - det er en god tur indtil videre. fagligt såvel som friligt på balkonen.

Regitze sagde ...

uhahahha, Irenschen:)

Anonym sagde ...

Sko med fjer...

De du'r ikke i regnvejr.

;-)

GoodKnight sagde ...

.... og hva' faen laver jeg her, spør' jeg igen. Nå men det blir vel en anden ens tur. Kyzz

GoodKnight sagde ...

.. man har da hørt om feteister der er blevet gift... ign'?

Regitze sagde ...

Henriette:) det er fedt at ha et citat sammen.

Claus, min spouse.

wikipedia:
En fetich er en form for stærk amulet, gudefigur eller åndefigur som tillægges overnaturlige kræfter og dyrkes.

Begrebet fetichisme er afledet af denne betydning af ordet fetich. I overført betydning benyttes udtrykket fetich om ting, der vises en (overdreven) ærefrygt over for, eller i slang om en ting, en person går meget op i.

Ifølge Karl Marx er fetichismen en betegnelse for varens fetich-karakter under kapitalismen. Tingen tillægges overvældende værdi mens mennesket nedvurderes.

tak for kaffe.

Tina - omme i London sagde ...

Regitze, der er fanden fiseme stil over dig!
Jeg er naesten ikke misundelig paa det smukke turkise vand - as for the shoes... SUK!