20 oktober 2007

udsatte steder


så mangler vi bare en snemand.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aah - jeg elsker disse morgener.

Luften er, som om den lige er kommet tilbage fra renseriet.

Ella sagde ...

Gyyys, Regitze og meget smukt. I bor på udsatte steder ;-)

Regitze sagde ...

jeg elsker også disse morgener, Allan. lungerne vibrerer helt livagtigt:)

nemlig, Ella. vi med den sibiriske tundra som nabo.. :)

Anonym sagde ...

Husk at man skal kunne lukke flyvespalten på staderne....

Regitze sagde ...

Ups Conrad! er det for frosten, at nogle stadeanvisninger har skydedør?
vi troede det var for at værne mod røveri.
Claus bygger jo nye stader nu. måske skal han tænke en skydeanordning ind?
tak! og ses :)
(der står den herligste honningkrukke og venter).

mine damer og herrer:
må jeg lige præsentere Conrad som bibetvingeren, hvis grej vi arvede og hvis bividen (og viden iøvrigt) vi profiterer ivrigt fra!

Anonym sagde ...

Det er rart at kunne lukke flyvespalten hvis man skal flytte rundt på stadet.

Rimkogeren sagde ...

Lysfyldt morgen til marven kold. Ordene er ikke mine egne - desværre. Men de rammer!

Anonym sagde ...

Frost på udsatte steder - jeg sætter mig ud.

Anonym sagde ...

Glæder mig til at høre om indsatte bier på udsatte steder :-/