28 oktober 2007

glæden var jordens gæst i dag

der er altid noget at græde over.
og der er altid noget at fejre.

i dag havde vi aftalt at gøre det sidste.
mig kan man jo altid fejre. og det nye køkken. og at C og jeg mødtes i dag for fem år siden.

vi stod alle tre tidligt op. tak normaltid. og smøg ærmerne op. havde det ikke været for Caoimhe, som havde lovet at gi et par hænder med, havde det hele set anderledes ud.
der blev stegt hanekyllinger og slået i bolledej.


og rørt chokoladekage.



jeg fimsede mest rundt og dimsede.

så var der *boink* familyforsamling. med blod og tilvalg. og der havde været plads til flere, hvor de kom fra og der kommer altid en fest igen.





vi er begavet med unge mennesker, der i sig selv er yderst begavede.
den kunstpulsåre, der ligger i samtlige af vores unger må jo komme et sted fra.

man ser lige princess Alberte


som givetvis syntes, at her var lidt goldt uden halloweenhyggen.

så ud i haven og trylletrylletrylle på egen hånd.





og jeg fik gave fra Louis og Kit


i str small.
men som Kit sagde. det er stretch, ing.

og gu ka jeg passe den.
hep.
sikken dag.

18 kommentarer:

Dana Watsham sagde ...

Det er altid godt med noget at fejre. Og godt med nogen at fejre med!

Vampirella .... tsk, tsk, tsk

Anonym sagde ...

Tillykke med det alt sammen! :)

Regitze sagde ...

nemlig, Dana.
og nemlig. teske.teske.teske. men du kan tro, jeg er smart i det:)

tak, Naja!

Sifka sagde ...

Tillykke. Flot halloweenhygge.

*= Sifka was here:)Husker du nu??

Ølmøde i planlægningsfasen. Se bloggen. Mere:)

Tina - omme i London sagde ...

Fedt - tillykke med jer. Man skal altid fejre lykken. :)

Anonym sagde ...

Tillykke med dig, jer og hele familien :-D

Liselotte sagde ...

Sådan bare tillykke med livet, ikke :-)

Suzy Q sagde ...

Altså både fødselsdag og låååååve-jubilæum? :)
Tillykke :)

Anonym sagde ...

Det ser enormt hyggeligt ud. Og du har ve' gu' da ret i, at der altid er noget at fejre ;-)

Anonym sagde ...

Min egen pingvin...

du er da bar for sejg sikker iden der vampyr ting
tillykke med alt og med livet familien og vennerne
vi afholdt ligende kalas i fredags for sønnen der blev 20 år..

det er skønt

the force is with u
Bolette

Suzy Q sagde ...

Hov.? har du fødselsdag samme dag som min mor? D. 28.?

Regitze sagde ...

*panden i bordet* Sifka. nu husker jeg:) og kigger over.

tak, allipop! jeg snød altså med fødselsdagen, men klemte den ind i rækken af festforklaringer, for min dag drukner alligevel bare i valgfedt.

Ella sagde ...

Tillykke med hinanden :-)

Regitze sagde ...

Suzy:) - tillykke med din mor dagen efter min far. jeg har min på valgdagen; den trættende november. mine forældre forærede mig en gnist på den tristeste dato i året:)

tak, Ella!

Anonym sagde ...

Sidder C's nederdel ikke lidt højt?

Regitze sagde ...

haha Uffe :D jeg glæder mig til at vise ham din kommentar. nu går jeg grinende ud i dagen.

Anonym sagde ...

Du kan for resten fortælle ham, at jeg har en bluse magen til ...

Anonym sagde ...

Uffe ! den sidder lisså' højt som egoet..... :-)