08 oktober 2007

etagestjerne


det er ikke ethvert gadekryds, der får et juletræ forærende i oktober af Dronningen af Kagedesign.
men det gjorde jeg.
og jeg er sikker på, at du vil få et godt øje til træet, når tiden er inde.
så nu starter vi lige med stjernen.
og se.
det er ikke en økologisk edderkop.
det er et etageløg.
og du kender mig.
du ved, at sådan et har jeg ønsket mig i to år.

og nu med en opdatering, der indeholder et link til en reddet omend kommentaramputeret stump gammelpingvin med unikakager og etageløg i mundvigene.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

:o)
Hvis du lægger halvdelen i jorden nu, har du gang i et eksperiment!

Anonym sagde ...

-Og så endda den rød-lilla etageløgsort!
De bliver garanteret flotte.

Regitze sagde ...

Rikke - det er sq da lige det, jeg gør! der går en halv stjerne i jorden på lørdag. vi blir etageløgseksperter.

Farmer - hvor er det godt, du er så observant. nu smiler jeg lige over det hele og slår mig for panden. selvfølgeligt har jeg ikke bare fået etageløg forærende. jeg har fået nogle helt specielle forærende!
vi rapporterer løbende.

Anonym sagde ...

Hvordan fungerer det med etageløg, når man bor i etplanshus?

Anonym sagde ...

Ihh, du har fundet de gamle kager!
Og tænk at løgene ovenikøbet er den rød-lilla sort, det anede jeg ikke. Har aldrig set andre end dem.
De er fra Rold. Og i et etplanshus udvider de pladsen betragteligt!

Regitze sagde ...

Fjolleuffe!
etageløg er et evolutionsgode til os, der rejste sig på bagbenene:)

Rikke. jeg lover, de i årene, der kommer, altid bliver tituleret Rikkes Rødlilla etageløg fra Rold. så Louis ved, hvad han skal give videre til sine rollinger.