06 november 2008

dagens skruk


jeg er propfuld af inspiratoriske tanker, ord, idéer, drømme og det, der gerne må munde ud i handlingsplaner.

altså. mere end sædvanligt.

heldigvis virker tyngdekraften i Harrestrup.
en af de små høner har valgt at følge sin natur og har lagt sig skruk udenfor sæsonen som en flad badebold på en flok - nu - imaginære æg.
jeg bærer hende ud af reden og hun løber ind igen. jeg bærer hende ud i lyset og hun løber ind på reden og punkterer igen.
og jeg bærer hende ud.
og hun fræser ind.

jeg har lært af min høne.
jeg vil lægge mine æg et hemmeligt sted.

10 kommentarer:

Dana Watsham sagde ...

Jamen hvoffer skulle man ikke osse kunne være skruk på idéer? De bedste af dem vinder enormt ved at man 'sidder på dem' en tid og lader dem modne :o)

Regitze sagde ...

ja, Dana, her bliver skrukket på ovale drømme og tygget firkantet drøv:)

capac sagde ...

Gok, gok, gok, gokkenok...

Anonym sagde ...

Hvor blev det eNFJ af?
Blev det også skruk og gemt et hem'ligt sted.

Regitze sagde ...

nøh, Styx. den hænger i glas og ramme på facebook :)

Anonym sagde ...

At lægge sine æg et hemmeligt sted er et meget fint billede og som dana siger er ideer en slags æg der har godt af at blive lunet en stund inden de skal ud i den hårde verden.

Anonym sagde ...

En historie til skruk og advarsel?

Regitze sagde ...

velkommen til, Marina.

hahaha, Uffe. man kan altid regne med dig:)

Suzy Q sagde ...

Jeg har aldrig set SÅ skruk en høne som den dér! Wow hun er seriøs.

Anonym sagde ...

Regitze, det dér er så godt skrevet at jeg bliver glad i maven! Hep!