11 november 2008

at gå stille med dørene i det åbne rum

jeg vraltede lidt vrantent afsted til et indkaldt ekstramøde med fluffy agenda.
og blev mødt af mine nærmeste kolleger med sang og lagkage.
med så mange små flag i at havde det været lys, skulle vi have haft solbriller på.

de skiderikker tog lige forskud på nogle glæder, fordi vi har det med at spredes for alle vinde.

det var lidt voldsomt.
og hyggeligt.

lige indtil jeg kom tilbage til stangen og opdagede, at halvtreds flag med en diskret forhånd nu er proppet ind alle tænkelige steder i min storkontorale privatsfære.


hvor meget arbejdsro tror du lige, det tiltrækker?


og nej. du behøver ikke råbe hurra. der er længe til.

19 kommentarer:

Lene sagde ...

I dag er det Regitzes fødselsdag, hurra, hurra, hurra

Velkommen i de voksnes rækker :-)

Regitze sagde ...

tusind tak, Lene:)
i dag kan jeg fejre min sidste dag som sidst i fyrrene, så jeg gemmer lige din søde kommentar et øjeblik.

Lene sagde ...

ved nærmere kig på billedet med flaget kan jeg jo godt se, at selve flaget er d. 13, jeg så jo flagstangen som vejviseren ;-)

Anonym sagde ...

Tillykke, tillykke!

- skal jeg ikke bare råbe fifty & fabulous MEGET højt?

;-)

Anonym sagde ...

Tillykke. Selvom det er overvældende med alt den opmærksomhed må det da også være dejligt.

Tina - omme i London sagde ...

LOL - det er da en fejring man kan tage og foele paa!
Jeg gemmer lige lykoenskningen til dagen. :)

Regitze sagde ...

Lene - du er simpelthen en blomsterdetektiv:)

og ja og tak til jer allesammen!

Anonym sagde ...

Du fortjener så sandelig da at blive fejret! Dejlige kollegaer, du har :o)
GSH

Dana Watsham sagde ...

hehehe - der tog de så syvsandelig fusen på dig, hvar?

Regitze sagde ...

det er simpelthen et dejligt tiiim, det, Gitten Gas. jeg er en lille bitte smule skudt i dem. trods alt.

og ja, for fanden, Dana!

Ella sagde ...

Og det er altså nu, det er nu - velkommen på den anden side, Regitze :-)

Hjertelige og kærlige tillykker her fra mig, må fremtiden blive lys og lykkelig :-)

Anonym sagde ...

Tilslutter mig Ellas fromme ønsker, men håber virkelig du bliver på denne side en rum tid endnu...

Tillykke!

Anonym sagde ...

Et kæmpe tillykke, Regitze!

Håber at se dig til blogtræf den 24/1 - så kan du få fødselsdagsknuset der :o)

Anonym sagde ...

Og så tillykke med den rigtige dag. Må det bekomme dig vel.

Tina - omme i London sagde ...

Hun skal leve, hun skal leve, hun skal leve hoejt hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hun skal leve, hun skal leve, hun skal leve hoejt HURRA!!!
Tillykke med din runde dag, jeg haaber du bliver fejret saa det kan maerkes i morgen. :)

Unknown sagde ...

Velkommen i de voksnes rækker Regitze - kæmpestort tillykke til dig - meget smuk dag.

Anonym sagde ...

TILLYKKE. Jeg håber du får en skøn dag og et pragtfuldt år.

Anonym sagde ...

Just remember: Age is a state of mind!!
TILLYKKEEEEEEE
Og Tusinde knus og kram
Fra Jan og Karin

Unknown sagde ...

NOOO!

THOSE bastards!!!

;b