23 februar 2006

flødende flyder

Claus og jeg kan leve på en sten. det har vi bevist i størstedelen af vores respektive tid, så det behøver vi ikke længere. da vi kom ind i vores liv, lå det ligesom i luften at der gerne måtte være plads til enkel komfort og sanselighed. og fokuserer man, risikerer man jo som bekendt, at tingene falder i hak.

om lidt flytter vi på landet, hvor vi i år pønser på om- og udbygning.så der bliver lige taget en dyb indånding.
og mens jeg tager mig sammen til at ånde, er C allerede i fuld gang med forberedelserne.
sidste år lavede 'vi' et udendørs køkken, som jeg glæder mig til at vise dig. det boede vi i hele sommeren.

her i vinterresidensen plopper drømmene også op. og bliver realiseret henad vejen.
sidste nye drøm er en flydestue.
dertil skal man bruge en drømmesofa.
derfor skal man lige have fjernet radiatoren og opsat en ny og elegant (hvis det er opfundet) et andet sted.

der ville drømmen have været gået i sløjfe, hvis jeg havde båret den alene.
men C tager lige en kop kaffe med smeden og så er der en plan.
nu skal vi bare vælge.

brun ikea eller rød natuzzi.









vi er kommet op i det segment, der investerer for og i livet, så prisforskellen kan la sig gi sig.
lød det fikst uden at være prangende, eller hvad.

Ingen kommentarer: