12 juni 2006

that's what sons are for


han nåede gudskelov aldrig at få en knallert.

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fik han egentlig nogensinde den Cindy-dukke med cykel???

Altså, kan jeg en dag få min søn gjort interesseret i græsslåning, så skal jeg ikke forlange så meget mere af ham her i livet ;-)

Jeg må sørge for at han ALDRIG får en knallert!

Regitze sagde ...

haha ja! det gjorde han:) du husker som en tudse, fru B!

hemmeligheden er, at holde sønnike hårdt og brutalt væk fra slåmaskiner, indtil han revner. så tager han gerne bus og tog hjem til mor for at lege, når han er blevet store.

Anonym sagde ...

Jeg må ud og finde en CindyCykel med dukke!!

Regitze sagde ...

google hende ikke! om det så er det sidste, du ikke gør!!
jeg er så rød i kammen nu at mine kolleger tror at solen er ved at gå ned.

Anonym sagde ...

Hvorfor siger du sådan noget? *LOL*

Nu har jeg jo googlet "cindy dukke" - og det er ikke for børn!!! ;-)

Anonym sagde ...

hæ næh. jeg troede altid sådan nogle dummies hed 'upblåsbara barbara'.

Anonym sagde ...

Mors dejlige dreng!

Anonym sagde ...

jep Irenschen. vi har allesammen vores sentimentale milepæl og her er min:)

Anonym sagde ...

En venindes mor, som er ingeniør, fik engang til opgave at skrive en teknisk beskrivelse af sådan en fætter...eller rettere kusinen: Det blev til noget i denne stil: "Oppustelig kvindedukke i legemsstørrelse med TYDELIGT markerede kropsåbninger."

Den fåes også i "Inflatable Cindy" Kan jeg meddele ;-)

Anonym sagde ...

*tør ikke google emnet*

sjovt...
jeg havde fuldstændig glemt den historie. :)

Anonym sagde ...

Hov! Der er altså nogen, der har været inde og rette et æ, Regitze! Jeg siger det bare...

Regitze sagde ...

- ooog et e, Uffe. sig det ikke til nogen.

Anonym sagde ...

Deal.