24 juni 2006

det' om dyr


jeg tør overhovedet ikke fortælle det her til Farmer og Junior, for så revner de af grin. men Claus og jeg gik ind i en dyrehandel for at købe en kattetransporttaske og gik ud af butikken ti minutter senere og havde fyret ettusindeottehundrede kroner af på kattehejs.
og nej. ingen madskåle eller vanddispensere. ingen brillanthalsbånd eller klatreborge. kun basale nødvendigheder.
så fik Mads og Misse også to mus oven i hatten som rabatten.

da vi kom hjem (og hvem kørte bilen??? moi) og skulle have en lille pusteøl sad der fanøfisme endnu en sværm i paradisæbletræet.



det er sørens til sværmlysten familie, den! heldige var vi, at de blev i haven. uheldige er vi, at vi ikke har flere tomme fungerende stader. så om et par timer kommer en Henning fra nabohaveforeningen og henter dem, når spejderne er faldet til ro for aftenen. så får vi en ny biven og endnu en på opleveren.

men vi er som sædvanligt syvmileskridt efter nørrejyderne - for ikke at sige irerne:

pæonernes knopper er endeligt anseelige.

2 kommentarer:

Farmer sagde ...

Telepatisk lommesmerte. Det er hvad jeg føler i denne stund!

Jeg siger ingenting til killingerne om indkøbene.
Begynder blot så småt at tiltale dem i tredieperson og stå ret, når de passerer.
Det bliver standsmæssige personager, de små.

Regitze sagde ...

du er en af de få der kan få mig til at sprutte udover hele skærmen i et skraldfnis - uden at jeg tænker på hævn:)
glæder mig til at ses.