20 juni 2006

i wanna love you tender!


With Finland From Love

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for en uforglemmelig oplevelse.

Regitze sagde ...

selv tak. og så siger man, at finnerne er et folkefærd af få ord.

Anonym sagde ...

Jeg sidder og forsøger at rette tæerne ud igen - gad vide om de mener det?

Anonym sagde ...

Min krop ryster stadig af grin.

MEN!

Det slår altså ikke Eilert Pilarm. Eilert Pilarm er en svensk skraldemand og Elvis-kopi, som for nogle år siden toppede truckernes og tankstationernes top-ti med sine helt fantistiske og vanvittige genindspilninger af stort set alle Elvis numre ever made.

En af Englands førende musikanmeldere udtalte dengang, at nu havde han lyttet til Eilert i et år og han havde stadig ikke fundet ud af om manden var gal eller genial.

Jeg har stadig cd'en med Eilert - jeg har i enhver bodeling, jeg siden har deltaget i, altid fået lov at beholde hans værk.

Og jeg lytter ofte til den. Alene. For der er ingen andre som kan holde det ud i mere end et par minutter.

;-)

Anonym sagde ...

Så er vi to i fanklubben, Henriette!

Anonym sagde ...

@Uffe:

Fantastisk!
Det er meget, meget sjældent at støde på et menneske, som værdsætter Eilerts kunstneriske udfoldelser.

You've made my day! :-)))

Anonym sagde ...

me too, Liselotte. især mændene får mine tænder i kog.

Anonym sagde ...

Åh hvor er de fantastiske. Jeg er vild med gymnasterne, men også de fantastiske versefødder, der bare passer lige så godt som til enhver hjemmeskrevet festsang.

Tak for grinet Regitze.

yanmaneee sagde ...

supreme clothing
kobe 11
off white hoodie
supreme new york
yeezy boost
stone island
100% real jordans for cheap
birkin bag
off white x jordan 1
golden goose

pethi sagde ...

weblink buy replica bags read what he said high quality replica bags you can look here Ysl replica

senedou sagde ...

mor e dolabuy ysl web www. dolabuy.co suivant meilleur designer de répliques

Unknown sagde ...

p4x93w0g34 h5e91c6n20 v1i70p8x59 m0b37x0d62 b7m57w7j09 e0l17g6f90

sheau sagde ...

w6f34j6t44 a5h91v6q74 i2i55v0v79 s1i91c4l17 c3e50v4g64 k3s89f8s10