25 juni 2006

blå time

størstedelen af listen er streget ud. tilfreds- og stilheden har bredt sig i takt med at aftenen falder på. nyvaskede røde baglår og sommerbomuld. grillkul der simrer.
vi så til bierne. specielt det stade, hvor den gamle dronning sværmede igår, var spændende. bingotrommerne har jo lydt at dronningen var på en ud-af-stadet-oplever, så arbejderne har produceret nye dronningeemner ved at fodre med gele royale. vi fandt fire dronningeceller; tre ufærdige og en, der var bidt op i enden sådan:

vi fandt også den nye dronning.
og der er honning til aftenjordbærrene.

årh ja! nu kom Claus lige med et ordentligt stykke voks med honning i. jeg gumler lykkeligt på verdens bedste tyggegummi.

jamen. isabella smith gå hjem og vug.
nu skal jeg ud og hente jordbær.

det er skideskægt.

2 kommentarer:

Regitze sagde ...

ja, og idag sommerregner det.
men faktisk tror jeg ikke vi blev lykkeligere af at bo i Californien.
det er nok nærmere det at den trods alt kommer igen og igen og er forbundet med traditioner og sanselighed. jeg har lige talt med en amerikansk kollega, der har travlt med at blive mere dansk end danskerne.
jeg spurgte om han havde været til skt. hans. han svarede: oh. I didn't bother. I've tried it sooo many times.
we went to the movies.
traditioner.

Farmer sagde ...

Vi fik også lige en bøtte nyslynget fra vore baghave-stader af Palle Bimand.
Friske jordbær dyppet og spist. Ohhh!