26 juli 2008

triviel trivsel

ok. du tror på mig, uden at jeg behøver at dokumentere det med et dårligt billede.
enhver kan se et pindsvin for sig, der nipper Whiskas i sig fra en azerbadiansk underkop.


men alligevel.
fordi vi har haft en del ræve her indtil for nyligt, havde vi ingen pindsvin.
nu har skab øjensynligt gjort det af med rævene. desværre.
ræve spiser pindsvin. de tisser på dem, så de åbner sig.

rævepis er det værste i verden. det ved jeg nu, hvor jeg er gået i gang med Løgnhalsen fra Umbrien.

at jeg faktisk sidder og læser i en bog kalder på en fanfare.
det kom listende som en tyv i natten i forgårs. midt om eftermiddagen. pludseligt oprandt den. ferieroen.
det tog halvanden uge.
så var den der.

jeg bor her.


og sidder og kigger herover.


arj. det er bare løgn. vi arbejder som besatte.

men til aften stod den på Spaghetti Maria Grazia med små courgetter fra køkkenhaven i skæret fra Jupiter.

det er ferie.


endeligt indfandt den sig.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

men roen smitter. Tak.

Sifka sagde ...

Hvor er det smukt:) Og kronärtskocka af bedste kvalitet.

Anonym sagde ...

Smukke artiskokker, dejlig menu og smuk beskrivelse - surt slid forsødes med god mad.

Regitze sagde ...

Anna.. her er så roligt, at jeg blev overhalet af en bænkebider i dag.
Kronärtskocka. jeg forelskede mig i navnet ovre hos dig, Sifka. vi har sørme fem blomster på en enkelt. sidste år lå den bare og lignede en eksotisk tidsel. men i år. trut.

ja, Donald - det er væsentligt med en medalje i enden:)

Unknown sagde ...

krafthælvede det blir hyggeligt dér!! :0) hårdt arbaajde betaler sig jo!