24 september 2006

fattigrøve kører mc i regnvejr


det blev sørme weekend alligevel. og vanen tro var den styret af to kvindelister.
én med what to købe og en med what to gøre.

indkøbslisten indbefattede
20 kg sukker til bierne
2 kasser vestfyen
1 bil
karklude

så nu har vi fået os en tysk hvid van the car, med sovepladser til to, træk, nye vinterdæk m fælge og følge og en motor på 1.8, der er fræk i min målestok.

vi kørte fluks ud til min bror på prøveturen. to spark på dækkene og en tur og den var godkendt.

det er min første bil.

for ti år siden definerede jeg frihed som at kunne pakke mine og Louis' ting og forlade etablissementet på en halv time.

nu sidder vi her i aften og tænker på frihed.
en bil, så vi kan få flyttet os selv, kattene, min mor og dimserne rundt.
sommer og vinter.
en monsterratbike af en motorcykel, så vi kan mærke livet, mens vi flytter os.
tiere i tørvejr.
et sommerparadis og en vinterhule. to boliger til hver sin tid.
og så min elskede cykel, forstås.

Claus og jeg er gode sammen. jeg er glad.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wilde Moses, hvor i ka'!

Glad og for til ro, nu!

Anonym sagde ...

Tillykke.
Skal man nu til at holde tilbage, når man ser hvide skabsvogne :-P
Er det en bytter for corsaren, eller er den stadig i drift til andet formål ?

Anonym sagde ...

Nu går de til ro
iført køretøj og sko
caravanen tro

Anonym sagde ...

Tillykke med den.

Og også med alt det andet :-)

Anonym sagde ...

Motoriseret frihed! Ja, hvorfor ikke... :-)

Regitze sagde ...

Irenschen altså:)) nå men så længe du ikke titulerer mig kartoffelmos.

ha - tak Styx! bare hold tilbage hvis du ser en lille ældre dame i kabinen med næsen på rattet.
corsaren skal tilbage til sin rette ejerske i morgen. panikken greb C kl 3 lørdag nat, så han stod op og gik på bilbasen. mænd kan også powershoppe.

haikumulius.. vi sover med støvlerne på.

tak Henriette:) ja, det er ikke kommet flyvende ind på en guldske. pyt med ting som sådan. men formålet med dem tæller.

Capac - ja. jeg smager stadigvæk på det..

Anonym sagde ...

Kartoffel, nej aldrig! Aller højest en "fritte"!

Anonym sagde ...

"En lille ældre dame bag rattet" ?
Lader du din mor køre :-P

GoodKnight sagde ...

Taarrk Honey... jeg blir' helt glad af læsningen. Her står den bare på laange bratter' som vi sir' på Fyn. Powershoppping Hii det kan man vist godt sige. Gløder mig til at se dig ;-)

GoodKnight sagde ...

Det' arlså ikk' mig der kører uroligt, R må ha' taget et eller andet spændende i fotograferende stund ....
måske noget af det M&M får