19 marts 2006

hva ka den?


jeg er Regitze fra 1958.
jeg har en spirituel og lavpraktisk tilgang til livet.
jeg er blevet meget klogere med alderen.
jeg er doven på den dynamiske facon.
jeg har ført weblog siden efteråret 05.
min gamle blog gik under med et hult suk.
jeg er gift med Claus.
vi er gode sammen.
vi får ting til at gro og ske.
vi lærte hinanden at kende i efteråret 02.
vi bor i Brønshøj om vinteren og i Harrestrup om sommeren.
jeg tror på, at meningen med livet er at finde en indre fred.
men det er heller ikke så tosset at have været mor til Louis siden 83.
Claus og jeg har en komfortabel ratbike af en Yamaha Venture som har afløst Vigga, en smuk Virago 1000.
jeg har en rød Centurion som jeg også tilbringer daglige lykkestunder på.
jeg er dansker og europæer.
jeg klager ikke over mangel på udfordringer i dette liv.
jeg arbejder konstant på balancen mellem planlægning og at leve i nuet.
jeg bruger ikke meget tid på at kigge bagud. det er bl.a. derfor jeg har en blog og et kamera.
jeg har taget livet i mine egne hænder.
jeg går ikke med hat.

Ingen kommentarer: