28 marts 2006

hør hvor vi tramper

man blir sågu da lidt stolt.

7 kommentarer:

Farmer sagde ...

Jeg sætter lige et nyt batteri i høreapparatet, så jeg bedre kan høre tramperiet.

Anonym sagde ...

SIDDER LIGE HER og skriver eksamensopgave om at uddanne innovative elever. Og fik et overvældende behov for en pause fra højtravende selvfede betragtninger om hvordan man lige fikser fremtidens skole. f.eks. at læse din side, og tømme hovedet. Og så ser jeg det her! Er det en sammensværgelse?!? Jeg er ikke vred, jeg er i i den grad skuffet, eneste andet overspring til rådighed, er vasketøj! Er du så glad. TUDE!

Anonym sagde ...

Gadagung gadagung!

Anonym sagde ...

Er du blevet trampet helt om til kineserne Regitze? Det håber jeg ikke!

Anonym sagde ...

Du er så stille Regitze - er alt ok?

Regitze sagde ...

stankelsind.. tak for ord og tilsendte. jeg glæder mig til at dykke ned om snart og vende tilbage. (man føler sig damn trendy lige på en studs, når du blir så fortvivlet). ta et rundstykke:)

Anonym sagde ...

Here free codec
window media codec
mp4 codec
window media player avi codec
xvid codec download
k lite codec
codec download
divx codec download
codec pack for xp