31 januar 2010

fra kastrup til kathmandu

jeg er en priviligeret mor.
i veteranklassen.
de seneste to måneder har sønnike været vores nabo. dermed har C og jeg nydt fællesskabsfordelene der har fulgt med. sådan socialt, kulturelt og kulinarisk iblandet bajersk tale over høvlebænken.

alting har en ende.
Louis og Louise er på vej til Nepal for at arbejde på et børnehjem i Kathmandu i seks måneder.
jeg var for forpippet til at huske at tage et billede, da den røde rygsæk drog af med ham.


så vi nøjes med portrættet på kaminhylden.

10 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Årh mand, det smukke, unge menneske - og med HJERTE og blød sjæl. Han er dejlig. I kommer til at savne ham :-)

Sifka sagde ...

Jeg vil så gerne kommentere. Noget om sønner og forpippethed. Men bliver lidt andægtig og stum over at han skal helt til Katmandu.
Imorgen starter Bjørnen et nyt kapitel med en ny uddannelse. Han skal dog kun til Nordvest og kommer hjem hver dag:)

Lidt forpippet bliver man vel altid?

Lene sagde ...

God rejse til det unge par, og på torsdag drager min søn og kæreste til Kathmandu, dog kun for 4 uger :-)

Irene sagde ...

Hjertesuk! ...

Tina - omme i London sagde ...

Rigtig god tur til de smukke unge mennesker. Det bliver bare saadan en kaempe oplevelse for dem. :)

capac sagde ...

Hønemor! :)

Karin sagde ...

Han er bare den sejeste...
Og et lille lommetørklæde i tankerne til mor, som må savne. En moders lod...

susling sagde ...

Man skal revne af stolthed over dem - den nye generation. Det skal man sgu!Jeg har et par nevøer, der ca. er på alder med Louis. Den ene rejser rundt i Latinamerika lige nu. Den anden er lige taget afsted til Ramalah.

Jeg glædes over al den luft under vingerne. Og håber, at også mine gør den slags, når de er flývefærdige.

Smukke unge mennesker!

Regitze sagde ...

Liselotte - du rammer lige midt i:)

tillykke med Bjørnens valg, Sifka! børn forpipper.

Tak Lene. og god tur til dine. de render måske ind i hinanden:)

hjertesuk, Irene. men også et godt et..

tak, Tina. ja, det bliver en enorm oplevelse. på sejt og godt.

haha Capac:)

åh tak, Karin. der blev brugt en lille flig af ærmet, da ingen så det.

du har så ret, Susling. jeg er også stolt. meget.

GSH sagde ...

Go' dreng.
Go' plan.
Go' mor :o)

GittenGas