30 april 2006

voksenblogging. hvad du ser, er hvad du får.

jeg er helt hæs i ørerne.
og smukke Irenschen. du var med all the way - men på Carlsens Kvarter var det elektriske lys dårligt nok opfundet, så Klaus mente nok vi blev smidt på porten som perverter, hvis vi anmodede om trådløs adgang.

Farmer var monteret i flot jakkesæt og Klaus i fotogent tilbagelænede sandaler.
da Farmer efter et par timer måtte til jubilæum, ankom Bjarne fra hele verden på cykel.

fra kl 16.02 til den bitre ende blev der fortalt røverhistorier fra hele galaksen og forne tider af disse store historiefortællere, der heller ikke så noget forgjort i at slippe mikrofonen og høre. jeg sad med åben mund og proselytter.

og mens talestenen og grinebidderen gik rundt og der blev skålet i seriøst øl og talt om og telepateret til Irene, vidste jeg bare, at jeg var det rigtige sted og jeg så, at det var godt.

senere blev vi sultne og så gik vi ned til piloten og fik kød og Susanna Lana.

og så skulle vi hjem.


tusind tak for én dejlig dag og aften.
kærlig hilsen
Claus og Regitze

jeg foreslår næste stop Café Sappho. så sæt kryds i kalenderen, allesammen.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Telepatiske og analoge, telefoniske, elektroniske poster giver den ønskede historiske effekt. Og Susanne Lana!

Regitze sagde ...

om 100år er alting glemt.
undtagen fru Lana!
det var genialt at sende mail til hovedkvarteret, Irene!

Anonym sagde ...

Vi nedtoner hermed genialiteten til smart eller snildt! Har sendt HQ takkemail og link til hertil.

SusannA rules!

Klaus sagde ...

tak for sidst, det var sgu' både hyggeligt og sjovt..! jeg har ikke selv kunnet postulere så meget al den stund smartlog har været lidt oppe og lidt nede det meste af dagen så... mener du seriøst at du vil invadere random & co. med alle os hanner på slæb..? det lyder lidt farligt (og har de trådløst?)...

Anonym sagde ...

Klaus, hanner er altid velkomne! Jeg mener, frit land og alt det der! Men hvor bor Random & Co?

Ser frem til din postulering!

Regitze sagde ...

ja selv tak for sidst, Klaus!ifølge Ernas skribenter tager Random, Dorthe og de andre smadderkasser gerne imod vedhæng.

http://cafesappho.dk/
men man kan jo altid stemme af.

vi skal til Århus, Irene. sæt kryds!

Anonym sagde ...

golden goose sale
golden goose
goyard
chrome hearts
golden goose outlet
kyrie irving shoes
off white hoodie
kyrie 6
golden goose outlet
kevin durant shoes