08 april 2006

røv og støvler

inden for de sidste par døgn har jeg selvfølgeligt set røve så store som en hippopotamus. ja. pardon my latin.
og var jeg mindre selvbehersket havde jeg også taget pics af dem.

men så var der så hende her i stedet:



kender du sådan en sommermorgen hvor det føles for tidligt at gå barfodet ud og plukke en persilledusk mens det føles for sent at gå helt splitterragendes?
i dette magiske tidsrum ser jeg lige sådan ud. hele sommeren.
er man med på de nordamerikanske noder eller noget.

9 kommentarer:

Regitze sagde ...

du er lidt skør:)
men iøvrigt tænkte jeg nu først på dig, da jeg så de vinduesdekorationskoncept. og det er jo det blå og hvides skyld.
temaet for stormagasinet hed 'what a wonderful world'. så en q-crooner sang ud ad højttalerne dag og nat. det var ret hyggeligt. og med til at understrege kulissestemningen af at være udenfor uden at være ude.

Anonym sagde ...

Personligt kan jeg bedre med sydamerikanske noder med løse bløde hofter og det! Kan godt selv det med bløde ...
Velkommen hjem, sommersmukke node!

Regitze sagde ...

ja for dælen, Irene. du så også hende den hvidkjolede ovre hos bjarne

http://berejst.smartlog.dk/48825_Brasilien_Salvador.html

piiiiift.

tak for velkomst!

Anonym sagde ...

Ja, hun er bare lækker!

Anonym sagde ...

Slatne knæ?

Anonym sagde ...

Uffe, det er meget udbredt på limfjordsegnen ...

Anonym sagde ...

Det var vist på høje tid, at jeg flyttede fra limfjordsbyen...

Regitze sagde ...

søde sisses. det handler for hævled sku da ikke en ski om knæ eller nåde. det handler om at være Rikke 5 år i shorts og støvler. ing.

Anonym sagde ...

Nåde!