16 oktober 2008

eat like the locals


i dag har jeg spist frokost i Leipzig.

9 kommentarer:

Farmer sagde ...

ja, er der noget så dansk som en Frankfurter?

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

SLURP - bare et problem... du fik garanteret ikke en Cocio til?

Madame sagde ...

Bratwurst mit et eller andet ... ?
Var det lækkert, Regitze?

helle sagde ...

Velbekomme :-)

Uffe sagde ...

Forberedelse til Frankfurtermessen?

Belle Blues sagde ...

Ser umiskendeligt tysk ud... ;)

Ella sagde ...

Pølsetyskere ;-)

Regitze sagde ...

:D

Dana Watsham sagde ...

*megagrin*

Det minder mig om dengang i 1980 hvor jeg stod med svangerskabskvalme på havnen i Esbjerg og klokken var otte og jeg havde ikke spist i mange timer - dengang åd jeg en knæk med det hele for ikke at svimle af sult, og jeg har ikke rigtig kunnet med pølser siden.
Bortset fra de tørrede, røgede østeuropæiske.