29 december 2007

tap for tapas!


hvor er I nogle perler, tusind tak hver især! når man råber om hjælp herinde, bliver man hørt. jeg er glad.
og mens jeg vendte ryggen til, kom Brorsan forbi med hustrus tapasbog - O, har du en broder, da skjøn derpaa!

så er det bare op med armene og igang med at snitte, røre og pakke.

og da der også skal være plads til torsken og Visitsens iskaffe må tapas blive 2008s svar på tarteletten her i Harrestrup, for de skal afprøves. hele banden.
så er du advaret.

men lige nu tager vi os bare sammen og øver os i at holde ferie. det kan man også gøre i sengen med et par gode bøger og en ditto drink.


jeg læser som sagt i tapas og Claus er kommet til dværgfaverolles i Brorsans store hønsebog.


det er godt at ha en bror med bogreol.

og hvor er Mads. han strøg ud af lemmen (det var dumt), da der blev testet fyrværkeri i nærheden i går aftes. og nu går vi og venter på at han kommer hjem igen.
suk, fjolle.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der var lige noget, han skulle. Mads er en rullesten.

Sifka sagde ...

Åhr, hvor I hygger, og hvor skal i smovse snart. Ja øh, det skal vi vist også:)

Regitze sagde ...

hehe, ja, Uffe. du kender ham lige så godt, som vi gør. der var lige noget, han skulle. men om man vænner sig. nej, det gør man ikke.

ja, Sifka. når vi nu ikke forstår os på at gå i hi, må vi gøre det næstbedste:)

Anonym sagde ...

Hov, jeg kom lidt for sent. Ansjoser er et nøglerord i mine yndlingstapas, når man ikke skal bruge bestik.
Ansjos, oliven, perleløg og syltet rød peber på en tandstik gør underværker og ellers en af mine favoritter, som er spansk friskost (lidt a la frisk mozarella) på en frisk stykke baquette med med anjos og et bette svæt olivenolie oven på....Uhm! (Min fars kommentar var 'ost med sild'..)

Regitze sagde ...

ahm. jeg elsker ansjoser. og hvis ingen andre gør, får jeg dem for mig selv.
spændende kombination. tak for den.