23 februar 2007

Snap snap. grin grin. wink wink. nudge nudge.


søj no more, føjtex.

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hmmm ... jeg har siddet og kigget på fotoet og tænkt meget over hvad skilteproducenten har tænkt.
- De er næsten økologiske.
- Eller vi kalder dem økologiske, men de er det jo ikke.
- Eller fra studieverdens litteraturlister, hvor artikler eller tekster fra en tidsskrift eller bog bliver sat i gåseøjne: Mærket er simpelthen økologiske.

Nej, jeg har ikke noget godt bud. Men de skal jo nok blive solgt.

Regitze sagde ...

ja, jeg valgte dem sq fra, fru Green. til trods for at vi er i det grønne segment.
men ellers er dine bud lige så gode som mine.

Anonym sagde ...

Normalt er jeg en positiv optimist og lalleglad believer - og bortset fra smøgerne :o( lidt af en health-freak. Men lige i dag er jeg missetænksom og lettere misantropisk ... måske fordi sneen isolerer katten og mig herude på prærien ... og muligvis fordi jeg lige har brugt det sidste stykke lokumspapir ... derfor tænker jeg lidt over, om ikke de dér citationstegn er et udtryk for en (sikkert ufrivillig) ærlighed ... som egentlig burde præge skilteskrivningen i langt højere grad?

Anonym sagde ...

Hvad med denne her:

"Her i forretningen synes vi ærligt talt, at alt det dér økologi er noget opreklameret pjat. Men når nu kunderne så gerne vil have det, tjah, så har vi altså valgt at handle med det alligevel ..."

Regitze sagde ...

hej Dorte. er du i nød? kan vi træde til? helt ærligt.
og hjælp. det må du ikke bare antyde. så skrider mine nakkehvirvler.

Regitze sagde ...

ja, Madame.
man fornemmer lugten i bageriet, ing?
det ender med, at denne her weblog kan leve af at dele surleys ud til "professionelle" både til højre og venstre.

Anonym sagde ...

[Og her er gåseøjnene på sin plads, da jeg er ironisk. Ikke som her hos Regitze, hvor man bliver efterladt i tvivl om gåseøjnenes betydning.]

Anonym sagde ...

Nej, jeg er bare på landet ... for enden af en 2 km lang (om sommeren yndig) grusvej, men her er rart og varmt indendøre, katten snorker og alt er OK, - og jeg har nogle fine Marimekko papirsservietter ... men tak for tilbudet ;o) ... en anden gang måske.

Men jeg må indrømme, at jeg fra tid til anden tvivler på, at det store udbud af økologiske varer - og de støt faldende priser på samme - kan have sin rigtighed. Men jeg vil ikke gå så vidt som til at få nogles nakkehvirvler til at skride ... derfor nævnte jeg, at jeg helt usædvanlig er angrebet af en missetænksomhedsvirus, der sikkert er helt ude af trit med virkeligheden.

Anonym sagde ...

Marimekko. Fine forhold.

Her i huset tørrer vi i julemanden...

Dana Watsham sagde ...

*SKRALDGRIN*

Ja, de er ikke til den højere skilteskrivereksamen i Føjtex ...

Regitze sagde ...

jeg kan godt se hvad du mener, Dorte. men jeg håber, at respekten for en hårdtfaldende hammer holder de mest kreative fra andet end at drømme. men på den anden side... når tilbudspriser hos selve Brugsen viser sig at være falsum...

jøsses. og nu er de begyndt at hamstre gær.
I siger lige til hvis vi skal sende en gummiged med en rulle.