27 februar 2007

gebyrligt

opkrævet billetgebyr refunderes ikke.
slut. prut. finale.
(?)

og fortrydelsesretten?
hvad har den nu gjort?
j'ai ne regretté rien jamais, moi.

7 kommentarer:

Irene sagde ...

"arrangøren refunderer" ...

Regitze sagde ...

måske.. men hvem er det mon? er det the Rock eller et agentur.
det her er vist noget for pensionister.

kunden funderer...

Irene sagde ...

De må vide hvem arrangøren er i Skindergade ...

Hvem kom billetpengene retur fra?

Donald sagde ...

Du får mig til at tænke på alle de penge jeg har spildt på alt muligt
som jeg kunne have fået refunderet.
Og så kommer jeg til at grine når jeg ser dit selvportræt til venstre.

Uffe sagde ...

- men er det ikke alle pengene værd at vide, at der er noget, der hedder kontraktuelt?

Jeg synes det ...

Regitze sagde ...

jah, Irene. min protest er vist nærmest pricipiel. jeg orker ikke at lede efter de 34,66 - men man burde måske sende den indenom forbrugerombudsmanden.

Donald -jeg er også storleverandør i spildte penge. sommetider er det vores egen skyld, men når et 'system' gør kunden til taber blir jeg forarget.
jeg griner også af det billede:)

tak, Uffe. jeg tænkte på om jeg var den eneste i denne verden der ikke går og snakker om kontraktualiteter. at få udvidet hyacinten for under 35 er i virkeligheden rørendes.

Uffe sagde ...

Hedder det for resten ikke 'Je ne regitze rien'?