28 januar 2007

call for action

godmorgen Danmark.

jeg havde helt glemt, hvordan det føles at kunne kunsten at sove med katte på maven. i ni timer.
klokken syv stod katteungerne og jeg op i mørket og tændte stearinlys og lyskæder.
lyden af tø fra taget er hyggelig. jeg er glad for, at jeg nåede at se sneen, mens den var hvid.
nu har vi nusset rundt og sludret og og jeg sidder hendånende over nykværnet kaffe og ost og føler mig så priviligert. dagen startede med at åbne ugens post. lutter voksenpost fra banker og humanitære hjælpeorganisationer samt husets årlige fordelingsregnskaber.

og så en meget farlig konvolut, som jeg næsten ikke turde åbne men slet ikke turde smide ud.


den var vist til mig.





sidste år røg jeg på en bannerreklame og bestilte forårsløg fra bakker.dk der viste sig at være et hollandsk megaforetagende.


jeg måtte ringe og true dem sidste sommer, førend de holdt op med at spamme mig med postomdelte reklamer.
Claus måtte ringe og skælde ud før vi fik vores penge retur for alle de mange tulipan-, vibeæg-, etceteraløg, der aldrig kom op.


nå. men som du har gættet, flåede jeg kuverten op for at se bomben. og jeg skal da love for, at jeg blev fristet.


ellers lokkede reklamen med dette og hint.






de fleste kan forhåbentligt vare sig.
men. ok. Bakker ejer årets første forårsfornemmelse hér.

der skal snart tænkes i dahlialøg og blomsterfrø og et lille nyt træ og urtehaven skal reetableres og mon ikke vi skulle se at få nogle flere høstanemoner og skal blomsterengen være bygmark.

streng personlig advarsel:
forårsblogging er på vej.

se hurtigt på www.blogbot.dk og opdag hvordan det går til.

og høer hvor det tøer.

4 kommentarer:

Regitze sagde ...

det er da godt nok et koncept af ældre dato, så! og de har tydeligvis ikke opdateret deres markedsføringsstrategier siden.

Anonym sagde ...

Jeg blev så træt af dem, så jeg konsekvent pakkede så meget at spammen sammen og returnerede det i deres svarkuvert - stille hævner.

Vi måtte også ty til hvæsende breve med krav om afmelding til sidst.

Dana Watsham sagde ...

Det er lissom med politikere - jo mere spin, jo mindre tillidsvækkende ...

Anonym sagde ...

Hov - pludselig er du hjemme igen:) Godt du fik lidt af sneen;)

Tak for fantastiske billeder der gav udlængsel...