30 oktober 2012

andre boller på suppen

så var det i dag jeg skulle til Dynamisk Kropstræning.
iført nye kinesiske kopiNikesko og svedabsorberende, forunderligt kostume.
jeg har hadet tanken lige siden jeg meldte mig til i sensommeren. jeg hader at svede. jeg hader baderum. og jeg hader musikken.
og så svedte jeg slet ikke! og der var slet ikke noget baderum. og vi hoppede til opera!
dér skal jeg hen igen.

også selv om jeg godt er klar over at de skrå mavemuskler, bi- og triceps, skuldrene og knæene (dér er der nemlig også muskler i!), ryggen, lårene, læggene og bagdelen er ved at vågne af chokket og sparker tilbage i morgen. og i overmorgen.


nu har jeg nemlig i 25 år drømt om at ligne moren i Terminator 2.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg tror, at 25 år har lignet jer ;o) Go' fornøjelse med operahop, glæder mig til demo i den kommende weekend :o)
GittenGas

Regitze sagde ...

Vi skal sgu ikke hoppe til opera i weekenden, GittenGas. Vi skal spise gullasch med hjemmebagt og drikke temadrinks!

Line sagde ...

Sejt! Hende vil jeg også gerne ligne!

Gowings sagde ...

Det billede; Er det ikke dig??