18 april 2010

stuck

nogle vil vide, at jeg er en smule indebrændt.
der er andre, der sidder på ubestemt tid i mindre charmerende lokaliteter end jeg. der er også nogle, der ikke kan komme afsted, selv om de havde glædet sig.
jeg skal ikke pive. jeg er sneet inde på redderiets regning og jeg har følgeskab af mere end tyve gode kolleger.
men det er upraktisk ikke at ane hvornår man kan komme ud herfra.

da det er lørdag tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne holde lørdag. og om lørdagen tager man til Balboa, som er Amerikas næstældste park (slået af Central) med 142 år og to verdensudstillinger på bagen.

og når du nu alligevel er her, kan du jo lige så godt tage med.






















her er jo meget pænt, ing.
jeg er så glad for de mexicanske kulører. men det er ligesom med Retzina.
de skal nydes på stedet.

7 kommentarer:

Karen Steenberg sagde ...

Håber hele situationen snart løser sig, men hvor føler man sig lille, alle illusioner om at vi er i kontrol krakelerer ligesom lidt.

Du har ret i det med farverne, den lilla-tyrkise kombination kunne dog måske godt skaleres ned og bruges i et sofapude arrangement - man behøver ikke at være total forveforskrækket bare fordi man bor i lille dk.

Rikke sagde ...

Jo, der ser godt nok dejligt ud. God årstid at være indesneet!

Spirit Slim Coaching sagde ...

Kære Regitze ,

Håber at du på en eller anden måde udholder og acceptere , kan forestille mig hvor udfordrende det ville være for mig selv her !
Selvom det er på regning og med gode kollegere .. tak for turen i billeder , en god oplevelse jeg ønsker dig alt godt her fra lille bitte sydøstfyn <3
kærligst Bolette

Tina - omme i London sagde ...

Jeg kan se paafuglens lighed med Kaj, men hvem er det nu lige gorillaen minder mig om? Har du hjemve? :)

GoodKnight sagde ...

Tina.. det er godt du er så langt væk at jeg ikke kan nå.

Tak for turen Skatter, jeg tager til Beckers i morgen, så skal du bare se paradehus når du kommer hjem :-)

Uffe sagde ...

Hvor heldig kan man være! Nyd det nu, men du er hjemme inden den 9., ikke?

Tina - omme i London sagde ...

Ahemmm... who me? (dukker sig!) :)