26 maj 2008

aprilsnar

der er nogle tosser, der er virkeligt uheldige. og så er der os, der er født under Tournesol.

min elektronisk begejstrede kollega forstår mig ikke.
hvorfor ikke checke ind on-line og sove lidt længere i morgen?

jeg synes, det er en tand for moderne. men det pirrede mig alligevel at der åbenbart står en ram, hengemt lugt omkring mig, så jeg har lige været inde på sas.dk for at se på det.

det forpustede system kunne selvfølgeligt ikke finde min reference. virkningsløse lort.

mens jeg sad og stirrede hvast på skiftevis skærmen og den papirsrejseplan, der lå på bordet, hæftede jeg mig ved et tilfælde ved papirets data.

afgang 27-Apr-08 København 10.35.
find én fejl.

en bette research tilbage i mailkorrespondancen med husets rejsebureau afslørede, at jeg ikke kan klandre dem for, at jeg, den 25. april (man er vel checket og i god tid), har bedt om en billet til den 27.
april.

nu tager jeg istedet dagens afgang kl 8.40 i morgen.

godt det ikke var til Sidney. tænker jeg bare.
jeg siger det aldrig til nogen. har jeg tænkt mig.
og online self-check er edderbroderme in. synes jeg.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

uii!

(jeg skal da så liiige chekke min billet til næste tur..)

Andrea sagde ...

Tænk hvis du havde stået i en kilometerlang kø i morgen og var noget frem til et mavesurt SAS-menneske. Sikke en ballade.

God tur.

Anonym sagde ...

Nå. Ja. Ups. Hovsa. Fløjte-fløjte-fløjte ... Helt uskyldig god tur!!!

Regitze sagde ...

åh ja, Anna.. vi, der troede, at selvkontrol var nok..
(i det lange løb er der også sjovere ting at bruge budgettet på).

åh ja, Andrea.. selvom sas er en af vennerne, så køerne er et andet sted. så bare det at stå der flere timer efter dagens afgang og forsigtigt stampe i gulvet. det havde været en dårlig start på dagen.
tak for god tur:)

Irenschen.. hehe. en lille dameprut. og next stop: uskyldsrene Warwickshire revisited.