11 april 2007

så kan hun lære det

You Are a Auditory Learner

You tend to remember what you hear, and you have a knack for speaking well.
You excel at debating, foreign languages, and music.
You would be an excellent diplomat - or rock star!

jeg troede, at
alt hvad jeg hører, går *pfift* gennem det ene øre og ud igennem det andet, og at alt hvad jeg siger, er varianter af øh.
jeg bøjer af, hvis du har en mening, jeg kan kun tale et par andre sprog, fordi jeg skal. fx troede jeg, det hed an auditory learner. og jeg synes musik støjer.
jeg sætter rav i den - eller stiller mig med ryggen til.

jeg troede, jeg ville lære noget af at læse denne her test.

ps. bruger du også ppt? jeg holder aldrig op med at blive imponeret over, hvor dårligt journalister kan oversætte. hvornår lærer de det?

7 kommentarer:

Lene sagde ...

me too :-)
diplomat det har jeg før fået at vide, men jeg synes ikke jeg er god til at huske, har det lidt lige som dig.

Anonym sagde ...

Hvis det kun var oversættelserne, det var sløjt med, så... :-)

Anonym sagde ...

Regitze og Lene, I er ikke alene. Hvorfor starter vi ikke et band? Trio Diplomatique?

Anonym sagde ...

Det var da også noget af en "ikke nyhed" fra børsen.....

Regitze sagde ...

ja, Capac. det er en blandet landhandel, det.

Madame - du er sprængfyldt af sjove tanker! jeg tager det instrument, der bliver tilovers:)

nemlig, Brorsan. men stadigvæk tankevækkende så mange opprojekterede manuskripter man bliver præsenteret for.
majoriteten af forelæsere koncentrerer sig om at formidle sig selv.

Anonym sagde ...

Jeg snupper tubaen, så må I slås om redekammen og trianglen.

Regitze sagde ...

:))
den vil stå godt til dig, Madame.
jeg kan også spille på ocarina, hvis vi får brug for dét.