26 marts 2007

puretone stress

jeg er træt.
så grueligt træt.
gunæt.

9 kommentarer:

Lene sagde ...

god morgen
håber du fik sovet lidt og pas nu på dig selv

Regitze sagde ...

god morgen og tak, Lene.
solen skinner og om et par dage går jeg i dine fodspor og tager med Claus til Paris. så skal vi rigtigt passe på os selv:)
men der er sus i skørterne i øjeblikket. sus sus.

Anonym sagde ...

Så er det jo nok godt du snart skal have en forlænget weekend 8o)

Anonym sagde ...

gumån! ;-)

Dana Watsham sagde ...

Nu blir man snart bekymret for alt det stresseri!

Ha' en god tur - og husk at småsove i solen på en af bænkene ved Seinen. Intet er mere beroligende ...

Anonym sagde ...

Pas godt på dig sel, Regitze - meget :-)

Anonym sagde ...

Pas nu godt på dig selv - og ønsket om nogle gode nætters søvn til dig i de kommende dage.

Anonym sagde ...

gudæ!

Anonym sagde ...

Ditto! På fredag lukker jeg ned med kaos og teater i 5Y. Og SÅ HOLDT VI FANDEME! Jeg er så brugt, at jeg ikke er til gavn, hverken for penge eller aldeles lystbetonet. Gerimax i dit fjæs. Op igen Regitze....besynderlige ting kan gå, blinde ting i huler kan se, vi kan rejse os op og op og op og op ...:-)