03 august 2006

under vejs

i den ene balle er jeg skudt i nord- og mellemamerika. og i den anden er jeg ramt lige midt i asien.
så Tokyo er er - også - et sted, jeg gerne vil være. ofte.


jeg savner Claus ved min side, og som noget nyt, savner jeg fanøføjteme også de to utyskere omkring fødderne. og ørerne. det skal være sagt.
og når så det er sagt. og når C og jeg nu på fjerde år kalkulerer med genforeningen, så er her sansevækkende forfriskende og dejligt.
in the short run.
når man ser bort fra fugtigheden.
og fra kollegernes ugentlige ferie pr år.
og det.



og øl og saké kom ind i billedet i aftes i en bette smuk bar, da der blevet slået fra med sashimi (rå fisk) og Øster Vov Vov historier.



frokost idag var ris med rå fisk i enother bette smuk bar, hvor jeg sad foran disken på første parket og overværede sushiballetfødslen. desværre et ufotograferbart kunsthåndværk.

japanerne er et grundigt folkefærd.
så vi arbejder godt.
og imorgen står jeg på den store scene med den luksus, at nogle har kneppet fluerne sammen med mig på forhånd. en dejlig tanke.

så et sidste hey. jeg kan finde rundt i det små uden findemærker eller -løn.
så se lige mig, mor!

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Altså.

Man får helt lyst te å køve sig sårnt en kimono!

Er en smule misundelig på al den raw fish ;-)

Fortsat go' tur!!!

Farmer sagde ...

Det fiskebord ville kattene have nydt.

Regitze sagde ...

den kimono ville du ikke ønske dig at bære, Henriette. mine kvindelige kolleger beskrev rædselsvækkende livagtigt hvor smertefuldt 'bæltet' strammer. og hvor umulig den er at koble sammen med et toilet.
den er rarere at se på.

man føler sig faktisk lidt kattet, Farmer:)

Anonym sagde ...

Jeg tror dig, regitze.

Japanerne har et eller andet med kvinder og smerte. Så jeg nøjes med at kikke på Kimono - som altså ser smuk ud :-)

Anonym sagde ...

Hvis du får tid; så prøv lige at tage hånd om din veninde HenrietteB. Vi er nogle der tror det er ved at rable ????

Anonym sagde ...

Du kan se tråden her;
http://fivetosix.smartlog.dk/63598_Pralebonne_-.html#kommentarer

Anonym sagde ...

fivetosix:

Jeg kan ikke se, at det er regitzes problem eller ansvar.

Iøvrigt tror jeg regitze - sammen med en del andre - holder "Ignorer BåtNakkerne-Uge". Et klogt valg, som jeg ikke tog, eftersom jeg var i færd med at afrime min fryser og sårnt...

Anonym sagde ...

Strukturede anal-retenive ordensmennesker er godt på pressede projekter (ikke at jeg er, men... eh .. erfaringen i store projekter har jeg)
=)

Regitze sagde ...

jepsen, Henriette d'Arc:) mange japanske kvinder går stadigvæk rundt som om jordforbindelsen ikke var opfundet. som om deres fødder var snørret ind på den frygteligste vis. de tumler og dingler og ville være frygteligt farlige for deres omgivelser, hvis det ikke var fordi de er så petitte.
iøvrigt ser man også fænomenet herhjemme i ny og næ - korte folk i for små sko gør også mig næsten trædefærdig:)

Regitze sagde ...

Styx. hvad kan jeg sige andet end at du er min yndlingsskøreskiderik:)
faktisk tror jeg vi ku arbejde sammen. du strukturerer og jeg fejer op.
vi sku ta og åbne en isbar sammen.

Anonym sagde ...

Det må være et farligt samfund at bevæge sig rundt i - med alle de små, slingrende, kortåndede væsener overalt!

Anonym sagde ...

golden goose sale
golden goose
goyard
chrome hearts
golden goose outlet
kyrie irving shoes
off white hoodie
kyrie 6
golden goose outlet
kevin durant shoes