10 juli 2006

hallooo? er der nogen hjemme?


warriors, come out to play!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fuglefoderjungleloven ...

Hermed forbliver min seng min egen!

Regitze sagde ...

hahaha Irenschen. og jeg skal på posthuset i morgen! truut!

Farmer sagde ...

Sikke et billede!
Og så det filmcitat til situationen.
Jeg husker ikke, hvad filmen hed; men var det ikke noget med bandekrig i en US-storby, hvor ham bandelederen til sidst går ned ad gaden småsyngende:"Warrios...

Anonym sagde ...

Jeg er vild med den Madsekat,selv om han er et vildt dyr på jagt ;-)

Fantastisk billede Regitze :-)

Regitze sagde ...

Farmer, du har på det nærmeste vundet en quiz:) jeg kender ikke selv filmen, men Claus citerede pr omgående, da han så billedet.
filmen hed vist 'the warriors'. og blev set i sin tid i storbyen aka Assens bio.

hvis der nu er nogle derude, der sidder og overvejer at finde DOFs tlfnr frem, vil jeg indskyde, at kassen er forladt. alt forladt.

Anonym sagde ...

Trutteruuuuut!