10 november 2009

CityRiders - så kører det, København!


vi bringer en reklame:

Nu kan du endelig bruge CityRiders i København. Du skal ringe på 29 888 900 og booke - så kommer der en chauffør og henter dig, og kører dig hjem i din egen bil. Vi har åbent torsdag, fredag og lørdag fra 20-01.

CityRiders koster 35 kroner per kilometer + 100 kroner i opstart (det er ca. det dobbelte af en taxi). Til gengæld slipper du for:

- At køre bil med en promille, der måske er lige i overkanten
- At have bilen stående natten over på et skummelt sted
- At sidde og spytte i et glas vin mens verden passerer forbi
- At diskutere hvem der kører hjem
- Bøvlet med at skulle ind og hente bilen næste dag
- En hel masse taxikørsel
- P-afgifter

CityRiders bruger dygtige og erfarne chauffører med Færdselsstyrelsens blå stempel.

Læs mere her.

6 kommentarer:

susling sagde ...

så den flotte presseomtale og krydser fingre...
Selv bliver jeg desværre nødt til p.t. at spytte i øllet eller begi' mig hjem på usikre cykelhjul..mine kommer råd kommer tid.

susling sagde ...

men ikke mine (undskyld, jeg er træt)

Regitze sagde ...

også her, Susling. her hersker de gule plader.
men idéen er så flot og så flot kæmpet for. jeg hepper for sønnikes storebror & Co. det er knajte med solide visioner i næsen.

sådan er det. vi er sgu allesammen trætte, Susling:)

Lotte sagde ...

Smil - jeg har sørme også lige forfattet et indlæg om CityRiders med en meget enslydende ordlyd - men jeg venter et par dage emd at poste, så det kommer lige op til weekenden.

Hvis bare jeg havde en bil...

Regitze sagde ...

:) Lotte

Lupo sagde ...

Off. Topic Regitze: Se her :)

Erik Hulegaard skriver om Assens.

http://ehu.smartlog.dk/assens---et-omr-de-p--vestfyn-post196301