02 juni 2009

skudt lige midt i pinsen

jeg vidste godt, at vi skulle til Eagleskoncert i Århus.
og så fandt jeg ud af, at vi skulle til Djursland og bo i weekenden. 47 km fra koncerten. det var smart.

et par dage forinden opdagede jeg, at der var grund til at invitere knajten med veninde til Eagles, fordi

1. jeg fik et par ekstra billetter forærende af gud
2. Louis claimede, at Eagles var gud

jeg bliver så glad, hvergang de unge kan lide de gamle.


og det var godt.



dagen efter tog vi til gardenparty på Fyn.
og Georgia Satellites var i nærheden og lagde vejen forbi.


og det var godt 2.


vi var også på veteranmotormuseum.


nu har jeg fået kultur nok for en hel uge.

2 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

SEJT! Jeg elsker the Eagles og Georgia Satellite er da heller ikke saa ringe. :)

Louis sagde ...

bedre sent end aldrig, her svares...

Tusinde tak fra mig og sandra! det var den bedste tur man ku ønske sig. Sandra glæder sig som helt vildt til at møde jer igen til min føsdag