05 september 2011

.. og denne her er til Louis


sidste søndag havde jeg lige et par timer i Wellington inden turen gik til Christchurch, Rotorua og Auckland.
så tog jeg til Miramar og besøgte Weta. for det ville Louis have gjort.

knægten skulle have været der selv. for han var sikkert besvimet over endeligt at stå ansigt til ansigt med Saruman og Gollum.
og våbnene.
og over at stå med LOTRingbrynjemateriale i hænderne.
og se maskinen, der lavede de ringe (til brynjerne).

jeg besvimede ikke. jeg tog bare nogle billeder.
så - here's looking at you, kid.
klik og forstør.



se hvor lille Tintins rumraket er ved siden af hr Saruman.









maskinen.


vi lejede en bil og tog fra Rotorua til Auckland ad landevejene.




når man kneb øjnene lidt sammen, kunne man godt se de små runde huse.
og pelsklædte, nydelige fødder.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen, har du ikke brug for en sygeplejerske på dine arbejdsrejser :-)
Tænk at rejse rundt i NZ, det gad jeg godt, endnu et punkt på listen over steder, jeg må se, når landmanden er blevet pensioneret :-)

Regitze sagde ...

jeg skal se at få den sygeplejerske på budgettet, Lene!
New Zealand er fantastisk.
(som så mange andre steder:)