10 juli 2011

selvgod er velgod


indtil i går ville ovenstående billede have givet mig irritationsticks.

jeg vidste ikke meget der er mere uinteressant end at få stukket i næsen at 300 g frosne hindbær af egen avl blendes med 2 dl koncentreret hyldeblomstsaft af egen avl, 2 dl vand og bladene fra fem myntekviste af egen avl.

nu ved jeg bedre.
kan jeg så også lige sige, at porse- og citrontimiansnapsen samt de sidste tre liter hyldeblomstsaft også er flasket op og står og strutter i fadeburet.


Kaj er ligeglad.


hun holder ferie.

4 kommentarer:

Henriette sagde ...

Jeg synes nu, det er meget hyggeligt med billeder af egen avl - og Visitsens iskaffe er jo stadig gangbar...

Cummings sagde ...

Hende Kaj, er hun ikke blevet bobbet? Har C været på spil igen? Flot hår anyways ...

Madame sagde ...

Hvor lyder det dog lækkert!

Vi har hyldeblomstsaft på køl, hjemmelavet, men dog ikke af os.
Kaj er altså helt uimodståelig :-)

Regitze sagde ...

jaaah, Henriette! Visitsens Iskaffe. året rundt!

Cummings:) Kaj styrer selv bobberiet. men måske skulle hun snart have fikset pandehåret igen.

det er et knasende vitaminbrag, Madame. duer også som morgenshot opdagede jeg idag.