18 august 2008

lost in space

vi er skiftet til Cybercity. lokket af løfter om at kunne køre ornligt sygt stærkt.

siden 11. august har vi været uden dsl-forbindelse, og efter i timevis at have hængt i et telefonisk venteværelse den seneste uge er jeg lige blevet forsikret om, at en servicetekniker vil se på sagen indenfor fem arbejdsdage.

de mener, at der er nogen, der har glemt at stikke vores stik i Cybercitykontakten.

om fem arbejdsdage er vi oppe på to ugers netfravær. vi skal desværre selv kontakte kundeservice for at undgå at betale for to ugers ikke-forbrug.

det slår sq næsten postdanmark.

10 kommentarer:

Donald sagde ...

Cybercity overtog min tele2-leverance fordi Norske Telenor havde købt Tele2 og Cybercity.
Efter godt et par uger sagde Cybercity: Vi kan desværre ikke levere. Jeg købte hos TDC. TDC sagde vi kan ikke levere så længe du er kunde hos Cybercity.

Slå den.
Jeg mistede (DSL-) forbindelsen 2.Maj. Jeg fik en anden forbindelse 17. Juni.
Op med humøret:-)

Regitze sagde ...

første del af din historie ligner vores.
tak for kaffe, Donald:)

Sifka sagde ...

Ja, jeg savner dig altså!

Uffe sagde ...

Det går fint uden netforbindelse. Jeg kan sagtens læse, hvad du skriver!

Lene sagde ...

Du er fundet :-)

capac sagde ...

Prøv med tankeoverføring! ;-)

Madame sagde ...

Åh, I stakler ...
Men dejligt at du er her lige nu fra 'nogens' opkobling!

HanneC sagde ...

Bare vent til du evt. vil sige op hos cybercity.
Det tog os 5 måneder, adskillige telfonopringninger og mails samt til sidst et anbefalet brev inden de lod os op med at være kunder !

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Roevbananer!

Donald sagde ...

Jeg er bange for at du er helt off nu, Regitze. Jeg kommer i tanke om, at TDC reagerede, da jeg sagde at jeg gerne ville bestille nedgravning af en ny ledning.
Det fik jeg selvfølgelig ikke, de kunne jo godt se at der var en som ikke blev brugt.