04 april 2006

jeg vil gerne pointere..

... at mens du ligger og sover, er vi nogle,der tager det tunge læs.
således har jeg de sidste 24 timer haft skoldede skuldre og smertende lår pga Teotihuacanpyramiderne uden at pive.
Seminario latinoamericano 2006 er lige overstået og imorgen tidlig min tid tar jeg til Minneapolis hvor der heldigvis er ca 23 grader celcius koldere.
nå. men de kærligste hilsener fra den del af planeten hvor en del af mit hjerte har ophold hele året selvom det higer efter at komme hjem til C.



















det er for grænseoverskridende at fotografere fremmede. derfor ser det ikke ud somom der bor 20 millioner alene i Mexico City. men jeg lover dig. det gør der. og de har allesammen deres egen bil.
så jeg kan egentligt ikke forstå hvorfor der er så mange taxier.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wow! Hvor vildt!
Så er du bare lige pludselig i Amerika!..

Din stakkel. Ømme lår.
Har jeg osse. Af at stå på ski. De't sgu synd for os, hva?!
:-)

Anonym sagde ...

Aj, hvor hyggeligt at høre fra dig! Pas godt på dig, og kom snart hjem - du er savnet af flere, ved jeg...

Anonym sagde ...

Pfeeew... fortsat god tur :o)

Anonym sagde ...

Åhh der var du - godt at høre fra dig - du var lige pludselig langt væk må jeg sige- fortsat god tur :-)

Anonym sagde ...

Regitze, point taken!

Regitze sagde ...

aj. tak de damer. hvor er i søde.