åh ja. jeg ser muligheder her. hvis jeg nu lavede en forretning, der hjalp med tilbagebetaling af gebyr for ingenting.
aflysningsgebyr i alt for 500 personer d. 9.3. i Rock: stort kr. 34.660, hvoraf kunderne får deres egne 34,66 hjem på det tørre og der stadigvæk er 17.330 kr tilbage til mig. det kan da vist kun blive en ok timeløn.
jo. men jeg tror ikke man kan handle en koncert- eller teaterbillet kontant nutildags, Dana. med mindre du tager chancen og køber til overpris i døren?
ja. det er jo så et andet - væsentligt - spekter af historien, Irenschen. men jeg havde svært at styre en babuschkahistorie, så jeg måtte lige lade min skuffelse ud af sammenhængen.
det er vel Billetlugen, der tager sig betalt for at registrere, printe og sende en billet på vegne af the Rock. jeg kan da godt forstå, at Billetlugen vil mene, at de under alle omstændigheder har leveret varen. men det vil da være passende at bandets eller spillestedet(s forsikring) dækker gebyrtabene og ordner det med Billetlugen. uden at blande mig ind i det.
finder folk sig bare i det her? det er sq da ikke første gang i verdenshistorien, at en forestilling/koncert bliver aflyst efter at onlinebilletering er opfundet.
surt. du har nok ret. og det er ikke fordi min musikglæde hænger sammen med penge. men jeg synes, det er for galt. jeg hader fornemmelsen af at være taberen i det store lotteri - hvem gør ikke det? jeg hader dårlig service - hvem gør ikke det?
Må jeg foreslå, at du sender dem en opkrævning på et aflysningsgebyr, stort kr. 69,32 (34,66 x 2)
SvarSletåh ja. jeg ser muligheder her.
SvarSlethvis jeg nu lavede en forretning, der hjalp med tilbagebetaling af gebyr for ingenting.
aflysningsgebyr i alt for 500 personer d. 9.3. i Rock: stort kr. 34.660, hvoraf kunderne får deres egne 34,66 hjem på det tørre og der stadigvæk er 17.330 kr tilbage til mig. det kan da vist kun blive en ok timeløn.
man sku være gebyrist.
Jah
SvarSletDer er en grund til at jeg handler kontant 99% af tiden .....
jo. men jeg tror ikke man kan handle en koncert- eller teaterbillet kontant nutildags, Dana. med mindre du tager chancen og køber til overpris i døren?
SvarSletKender en meget meget pågrådensrandskuffet storfan! Hun har slet ikke nævnt gebyrtabet, var hudløst skuffet over noshowet!
SvarSletja. det er jo så et andet - væsentligt - spekter af historien, Irenschen. men jeg havde svært at styre en babuschkahistorie, så jeg måtte lige lade min skuffelse ud af sammenhængen.
SvarSletDer er hardcore og så er der hard cash hardcore! 'RMF!
SvarSletHvem er det egentlig der får gebyret, og for hvad?
SvarSletdet er vel Billetlugen, der tager sig betalt for at registrere, printe og sende en billet på vegne af the Rock.
SvarSletjeg kan da godt forstå, at Billetlugen vil mene, at de under alle omstændigheder har leveret varen.
men det vil da være passende at bandets eller spillestedet(s forsikring) dækker gebyrtabene og ordner det med Billetlugen. uden at blande mig ind i det.
finder folk sig bare i det her? det er sq da ikke første gang i verdenshistorien, at en forestilling/koncert bliver aflyst efter at onlinebilletering er opfundet.
Man bliver nødt til at lade være med at gå til koncert, hvis man vil spare gebyret. Surt.
SvarSletGlæd dig til gratis koncerter i sommerens "Copenhagen Jazz".
surt. du har nok ret.
SvarSletog det er ikke fordi min musikglæde hænger sammen med penge. men jeg synes, det er for galt. jeg hader fornemmelsen af at være taberen i det store lotteri - hvem gør ikke det?
jeg hader dårlig service - hvem gør ikke det?